21.  9.  2010    Excel

Bleskové automatické ukládání v Excelu

Autor: Doporučit článek  |  vytisknout vytisknout  |  textová verze  |  velikost písma ++++++

Automatické ukládání sešitů v Excelu vám může zachránit drahocenné výpočty. Jestliže potřebujete změnit výchozí prodlevu této akce, poradíme vám, jak na to velice snadno a rychle.

Díky automatickému ukládání máte šanci, že sešit Excelu po pádu programu a opětovném spuštění najdete skoro v takové podobě, v jaké byl. Právě frekvence ukládání však určuje, jak často bude automatická kopie vytvářena. Změnit ji můžete pomocí rozšířených nastavení Excelu následujícím způsobem:

  1. V levém horním rohu stiskněte tlačítko Office.
  2. Stiskněte tlačítko Možnosti aplikace Excel.
  3. Následujte odkaz Uložit.
  4. Nyní již pomocí pole u popisku Ukládat informace pro automatické obnovení po zadejte požadovaný interval v minutách. Výchozí hodnota je 10 minut, nastavte třeba 5 minut.
    autoukl.png
    Možnosti nastavení automatického ukládání sešitu
  5. Uložte změny stisknutím tlačítka OK.



Další bleskovky



X

Doporučit článek

Vaše jméno:

Váš e-mail:

E-mail adresáta:

Komentář:

kontrolní kód

Odeslat


celkem 0

Poslední komentáře Komentáře



Aktuální číslo časopisu Computer

Stavba 3D tiskárny

Výbava domácí elektrodílničky

Budoucnost 5G sítí

Velké testy microSD karet a vodních chladičů

Přehled mobilních tarifů