Co dělat při poškození notebooku

Přidejte k článku další názor  |  zpět na článek  |  zobrazit příspěvky bez stromu  |  nových příspěvků: 59  |  velikost písma ++++++

Zasílat příspěvky e-mailem na adresu:
Zasílat příspěvky

Tak je to reklama a nebo ne?
Alterovo Ego | 15. 10. 2009 09:00 | Unknown Firefox 3.5.3
Jestli tohle není reklama na Nejlepší servis notebooků (kcheci kcheci kcheci, nám jste tři notebooky po sobě nebyli schopní opravit), tak už teda fakt nevím.

Nehledě na to, že při poheldu do vašeho ceníku a spočítání všech "nákladů" se dostáváte na roveň cen těch autorizovaných servisů s "...relativně nejvyšší hodinovou sazbou za práci...".
Já samojediný.
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Jakub [82.113.32.xxx] | 15. 10. 2009 10:12 | Microsoft Windows XP IE 7.0
Přidávám se k dotazu, jde o reklamu nebo ne? Pokud ano, mělo by to být uvedeno, pokud ne tak je autor článku dost drzý a nebo má dobré konexe v redakci protože jak jinak si lze vysvětlit tento a další čláky zde uvedené, kde otevřeně propaguje jednu firmu ?
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Vasek [194.228.70.xxx] | 15. 10. 2009 12:46 | Microsoft Windows XP Firefox 3.0.14
To je reklama jak vysita ... nicmene s firmou ABAX mam hodne spatny zkusennosti a notebook bych jim uz nikdy nesveril. Pozadoval jsem opravu displeje (respektive vymenu). Opravu mi nacenily na 4000 bez SPH i s montazi a s opravou jsem souhlasil. Po vyplneni objednavky jsem byl ubezpecen, ze druhy den si notebook vyzvedne prepravka. Kdyz i za 10 dnu lezel u me doma v chodbe, volal jsem to ABAXu a tam mi rekli, ze musi byt chyba u prepravky (tehdy pro to prijelo DPD - s nimi jsem nikdy problem nemel ale budiz) a ze do tydne bude opraven a poslou mi ho zpet. 3 tydny ubehly a notebook nikde - opet jsem byl ubezpecen, ze je opraven a zitra bude odeslan prepravkou zpet. Dalsi tyden ubehl a stale nic ... telefony uz mi nebraly a kdyz nahodou ho nekdo zvedl, tak mi rekl, ze je odeslan - cislo zasilky mi ale dat nechtely. Takhle me odbyvaly dalsi 2 tydny az se pracovnice co ma pry odesilani na starosti priznala, ze notebook je porad u nich a ze ho odesila. Takze me 3 tydny tahaly za nos a delaly ze me debila. a nikde se nedovolal .... ani majiteli. To nejlepsi ale prislo, kdyz uz jsem ho mel konecne doma, rozbalil ho tak jsem zjistil, ze je hodnim dílu displeje chybi kus plastu cca 20x5mm a je tam dira (asi odstipnuto, kdyz tam rvaly sroubovak nebo neco takovyho ... na reklamaci uz jsem silu nemel, a byl jsem rad, ze mam po 2 mesicich notebook doma ... ikdyz slibovaly, ze do 14 dnu bude opraveny.

Takze ABAX NEBRAT
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Karel [89.176.117.xxx] | 15. 10. 2009 22:12 | Microsoft Windows XP Firefox 3.0.14
U nás ve firmě jsou poruchy notebooků časté a s firmou ABAX máme poměrně dobré zkušenosti. Doba opravy se skutečně protáhnout může, často není potřebný díl na skladě. Při množství notebooků na trhu není možné všechny díly mít skladem.
Pokud by někomu nevadily použité náhradní díly na opravu, mohu doporučit servis www.kuku.cz. Termíny oprav jsou většinou 2 týdny a úspěšnost zatím 4 z 6 poškozených notebooků.
Před opravou notebooku doporučuji všem zálohovat disk, servisy většinou neručí za data. Případně mohou závadu opravit přeinstalací operačního systému - ovšem bez neobjednaného zálohování dat.
Re: Problém notebooku pana Vaška
Aleš Jakimov,autor článku [89.29.24.xxx] | 03. 11. 2009 21:54 | Microsoft Windows XP IE 8.0
Dobrý den, pane Vašku, omlouvám se, že jsem narazil na Váš příspěvek až nyní - při poslední návštěvě jsem ho přehlédnul. Byl bych rád, kdybyste mi mohl poslat přes odkaz "pište řediteli" na webu www.abax.cz podrobnosti o Vaší zakázce, zejména číslo zakázky ve formátu SZ.....číslo. Rád bych záležitost opravy Vašeho notebooku vyšetřil, našel a potrestal případného viníka z řad našich zaměstnanců a v neposlední řadě bych Vám nabídnul výměnu poškozeného plastu zdarma včetně dopravy notebooku na naše náklady. Takto řešíme všechny oprávněné reklamace zákazníků, musím se ovšem o takovýchto problémech dozvědět - k tomu slouží právě formulář "pište řediteli" , který jste k mé lítosti nevyužil. Za Vámi popsané potíže se za sebe jako majitel firmy omlouvám a přeji si, abyste mohl Váš notebook opět naplno využívat. Děkuji Vám zároveň, že jste mne tímto na problém s Vaší zakázkou upozornil - každá byť negativní zpětná vazba od zákazníků je pro nás příležitostí a signálem ke zkvalitňování našich služeb do budoucna.
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Adam [77.48.33.xxx] | 14. 04. 2012 23:28 | Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102
Dobrý den, narazil jsem na Váš příspěvek ohledně špatné zkušenosti s firmou Abax. Bohužel i já se stal obětí této společnosti. Byl bych vám velice vděčný, kdybyste mě kontaktoval na email fooh@email.cz nebo tel. čísle 737686845. Děkuji Machala
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Honza [84.42.162.xxx] | 22. 06. 2017 15:05 | Microsoft Windows 7 Chrome 58.0.3029.110
A nebo že byste byla konkurent? Já mám dobré zkušenosti a kamarád, který mi je doporučil taky. Nejvíce jsem ocenil, že mají online objednávku a pak se pro to staví. nemusel jsem nic řešit, takže no stress a hlavně mám v cajku telefon.
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Autor článku [84.244.86.xxx] | 15. 10. 2009 14:32 | Microsoft Windows XP IE 7.0
Dobrý den, pane Jakube, máte a nemáte pravdu. Jedná se o PR článek (public relations). Tyto články jsou psány na základě rovného obchodu - autor dodá článek ( v tomto případě seriál o závadách notebooků způsobených neznalostí uživatelů) a redakce výměnou umožní vložit do článku zpětné odkazy na web autora. Redakci tedy práce autora nic nestojí a autor dostane za dodanou práci zaplaceno těmito zpětnými odkazy. Přiznávám tedy, že jsme v souladu s touto docela běžnou praxí dostali za dodané články zaplaceno těmito zpětnými odkazy na náš web. Je-li v tom něco nemoráního, rád si vyslechnu Váš názor. Napište 10-ti dílný seriál na jakékoli téma nekomu zadarmo a pak uznám, že děláme něco špatně. Co se týká Vašich notebooků - nikomu jsme nikdy neslíbili, že 100% všech zakázek opravíme. Dlouhodobě ale dosahujeme úspěšnosti oprav cca 90% (zejména u notebooků) , z nichž se vrací 8% oprávněných reklamací. Považuji to v našem oboru za výsledek, za který se nestydím. Samozřejmě se stává i to, že 3 zakázky za sebou jsou z těch, u nichž se oprava nakonec nepodaří. To se stává u všech servisů a my nejsme výjimkou. Aleš Jakimov, ABAX servisní centrum.
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
cybi [77.104.210.xxx] | 15. 03. 2010 21:51 | Microsoft Windows XP Opera 9.80
firma abax su OBYCAJNI HNUSNI KLAMARI!!!!!! dali sme do opravy notebook sony.. utrzeny , napajaci konektor.. prisla odpoved ze to spravia za 7500,- kč ) CENA NOTEBOKU NOVEHO JE 12000,- ale neriesili sme.. dalo sa to na pojistovnu ,kedze slo o nehodu pri praci.. pohoda.. ale co, stalo sa

1.. notebook vyzvedli 18.1.2010

2.. nic sa nedeje.....

3. nic sa nedeje.. vraj opravy robia do 2 tyznov

4. 18.2.2010 dorazil email ze cakaju na nahradny diel (tento datum si zapamatajte)

5. 9.3.2010 volam do abaxu.. zvysujem hlas!!! a pytam sa kde je kua nas notebook

6. 12.3.2010 notebok dorazil.. opraveny. .a teraz zacina zabava.. kreten technik z abaxu sa na notebook ANI NEPOZREL!!!!! zabudli pod displejom fakturu.. od firmy Kapsch!!!!!!!!! za opravu NASHO!!!!!! notebooku.. znejucu na 3400kc ( porovnajte si to s cenou opravy od fy. abax!!!) s tym ze vymeneny diel stal 1300kc

na fakture od fy Kapsh je datum dokoncenia opravy 15.2.2010.. CIZE ESTE 182. MI NEJAKY KRETEN SPROSTE KLAMAL!!!!!!!!! ZE CAKAJU NA NAHRADNY DIEL.. PRITOM NOTEBOOK LEZAL CELY SKORO DALSI MESIAC U NICH A NIJAKO!!!!!!! SA NEOBTAZOVALI NAM HO ZASLAT !!!


A TU CENU .. KED SI ZA NIC!!! NAHODILI VIAC NEZ 100% ANI LEN NEKOMENTUJEM..

takze... aspon teda sony..ABAX NEOPRAVUJE!!§ SU TO OBYCAJNI PRIEKUPNICI A KLAMARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: PODOTYKAM ZE NOTEBOOKU NIC NEBOLO, BOL NOVY, 2 TYZDNE POUZIVANY.. SLO LEN O VYMENU PLASTOVEHO UCHYTU KONEKTORA NAPAJANIA, DALO SA TO SPRAVIT SEKUNDOVYM LEPIDLOM ALE CHELI SME TO TIP-TOP
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Ladik [89.103.38.xxx] | 09. 08. 2010 16:06 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.8
PROČ SE K TOMUTO AUTOR ČLÁNKU NEVYJÁDŘÍ???
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Stan [194.39.218.xxx] | 14. 09. 2010 14:10 | Microsoft Windows XP Firefox 3.5.11
Ano, také by mne zajímalo proč se teď p. Jakimov nevyjadřuje, ono to pouze potvrzuje i mou zkušenost, že z opravy základní desky 2500,- když jsem jim to poslal bylo najednou 5300,-. S opravou jsem nesouhlasil tak jsem zvědav kdy mi to pošlou zpět. A to jsem na jiných fórech četl, že se i stává když to přijde opravené zpět že tam najdete vyměněné i díly které nebyly vadné .... Lepší za horší ? Těžko prokazovat.
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
petelin [83.208.132.xxx] | 22. 12. 2011 00:33 | Microsoft Windows 7 Firefox 8.0
To děkuj bohu, že se naš na tom tak dobře.
Mě řekli za vyměnu zakl. desky 5500, odmitl jsem a NB se vratil mrtvy. Reklamace probihala dalšího půl roku!!!! Když už jsem chytl nerva a jel si pro to do ovy,tak jsem myslel,že tam budu střilet. Mě ty ty ku*vy zebrali moji zakladni desku, jako ''OMLUVU'' mi tam dali nějakou jinačí nefunkční zakl. desku z nějakého šrotu co tam nechal asi nějakej zoufalec..dále uplně jinačí rám NB ale toho jsem si všiml až doma jelikož v těch nervech jsem nějak nepřemýšlel a byl rád že aspon vidím po půl roce svůj NB.. Když jsem žádal náhradu škody,tak se mi pomalu vysmáli do očí a prej ho ode mě vykoupí za 1500 na náhradní díly. PC: 24tis.
V další řadě mi bylo řečeno že do mého NB bylo natečeno jejich netěsnícíma oknama ... a sehnat nějakého rádoby šéfa bylo jistě nemožné!
Sečteno podtrženo - Kdybych si NB nechal doma a na koleně si přepájel jeden spoj,tak jede do teď. Půl roku bez NB, projeté peníze do ostravy a zpět, nervy v hajzlu. NB na sračku..
Nikde v servisu mi to nechtěli opravit, protože NB byl od jejich zasahu neopravitelný.
Takže vřele doporučuju ABAX
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Adam [77.48.33.xxx] | 14. 04. 2012 23:31 | Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102
Dobrý den, narazil jsem na Váš příspěvek ohledně špatné zkušenosti s firmou Abax. Bohužel i já se stal obětí této společnosti. Byl bych vám velice vděčný, kdybyste mě kontaktoval na email fooh@email.cz nebo tel. čísle 737686845. Děkuji Machala
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Adam [77.48.33.xxx] | 14. 04. 2012 23:32 | Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102
Dobrý den, narazil jsem na Váš příspěvek ohledně špatné zkušenosti s firmou Abax. Bohužel i já se stal obětí této společnosti. Byl bych vám velice vděčný, kdybyste mě kontaktoval na email fooh@email.cz nebo tel. čísle 737686845. Děkuji Machala
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Karel [188.92.11.xxx] | 01. 02. 2011 14:42 | Microsoft Windows Vista Firefox 3.6.13
Před pár dni sem měl co do činění s fifrmou abax, mohu jen potvrdit že dokud zboží neodešlete bude komunikace výborná, jakmile bude zboží u nich začne to váznout a komunikace skoro žádná nebo nesrozumitelná, notebok sem po skušenostech stáhl z opravny a hle , firmou abax poslám spět neprodleně a však na jinou adresu než jsem požadoval, obrátil sem se na obchodní inspekci a na tecnika firmy ibm co je a jak dopadll za pár dní notebok u firmy abax, budu vás hned po skončení o všem informovat, doporučuji si přečíst recenzi na firmu abax ale ne tu jejich na vlastních stránkách která již z textu zní jako by to psal jen jeden jediný člověk. Pokud máte notebok různých značek zmích skušeností doporučuji jen autorizované servys oných značek které jsou na webových stránkách výrobce, máte tím zaručenu kvalitu a levnější servis než u abax.
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Adam [77.48.33.xxx] | 14. 04. 2012 23:32 | Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102
Dobrý den, narazil jsem na Váš příspěvek ohledně špatné zkušenosti s firmou Abax. Bohužel i já se stal obětí této společnosti. Byl bych vám velice vděčný, kdybyste mě kontaktoval na email fooh@email.cz nebo tel. čísle 737686845. Děkuji Machala
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Peťule [84.42.162.xxx] | 28. 06. 2017 08:09 | Microsoft Windows 7 Chrome 59.0.3071.115
Já mám s Abaxem dobré zkušenosti, dala jsem jim notebook k opravě a vše bylo ok. Počítač převzali, opravili a normálně fungoval. Takže za mě dobrý.
Re: Tak je to reklama a nebo ne?
Peťule [84.42.162.xxx] | 28. 06. 2017 08:09 | Microsoft Windows 7 Chrome 59.0.3071.115
Já mám s Abaxem dobré zkušenosti, dala jsem jim notebook k opravě a vše bylo ok. Počítač převzali, opravili a normálně fungoval. Takže za mě dobrý.
PC servis
milanek [93.99.51.xxx] | 21. 09. 2019 09:13 | Microsoft Windows 7 Chrome 76.0.3809.132
potřebujete nainstalovat nový operační systém, nebo rovnou provés servis či opravu vašeho počítače nebo notebooku? mrkněte na růžovku, kde vám nejprve provedou diagnostiku a na jejím základě pak také vhodný servis-

https://ruzovka.cz/cs/content/8-servis...
Čištění
subwoofer [94.113.20.xxx] | 15. 10. 2009 09:04 | Unknown Chrome 3.0.195.27
Chtěl jsem se zeptat, jak je to s tím čištěním? Mám zespodu na notebooku záruční plombu. Každopádně bych si jej rád po zhruba půl roce profoukl stlačeným vzduchem a to zejména FAN. Nosit ho do servisu kvůli něčemu co zabere při vší opatrnosti 15 - 20min mi příjde zbytečné. A za dva roky už bude chlazení jistě řádně zacpané.
Re: Čištění
Freeze [147.251.208.xxx] | 15. 10. 2009 10:00 | Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.3
Většinou dobře postačí přiložit obyčejný vysavač k výfukovým otvorům ntb. Není u toho nic potřeba demontovat :)
Re: Čištění
tomik [193.84.36.xxx] | 15. 10. 2009 11:06 | Unknown Firefox 3.5.3
no to bych nedelal..v zadnem pripade..jedide po dokonale lokaci lopaek fanu...a to jen u ntb co nemaji fluidy,,
Re: Čištění
host [89.103.186.xxx] | 15. 10. 2009 14:25 | Microsoft Windows Vista Firefox 3.5.3
jako fake vtip dobre ale profukuji ho normalne kazde 2 mesice a uz 3 roky slape jak vetnamske hodinky
Re: Čištění
jehovista [194.66.159.xxx] | 15. 10. 2009 16:18 | Linux Mozilla 1.9.0.12
Kdyz uz chces za kazdou cenu pouzivat cizi terminy, tak je alespon pouzivej spravne. Rekl bych, ze tou "lokaci" jsi mel na mysli "aretaci"
Re: Čištění
Autor článku [89.29.24.xxx] | 15. 10. 2009 20:20 | Microsoft Windows XP IE 7.0
Popsané preventivní přečištění vysavačem přiloženým k větracímu otvoru notebook v naprosté většině případů nepoškodí. To říkám zcela odpovědně, sám si takto notebook ošetřuji pravidelně dlouhá léta a ještě jsem se nesetkal s tím, že by někdo notebook takto zničil. Samozřejmě nastavte sací výkon vysavače s mírou - jestliže uslyšíte při čištění nadměrný hluk a otáčky větráku, ihned vysavač oddalte a uberte výkon. Nepíšu Vám to proto, že bych toužil mít Váš notebook v našem servisu notebooků - berte to jako přátelskou radu z praxe, jak neplatit každého půl roku za práci našich odborníků. Každopádně ale cca 1x za 1-2 roky kompletní servisní vyčištění doporučuji - v notebooku je 80% míst, odkud vysavač prach a špínu přes mřížku chladiče neodsaje a jeho ponechání v notebooku bude mít za následek postupné nevratné usmažení součástek. Autor článku.
Dotaz
oh [193.85.238.xxx] | 15. 10. 2009 17:01 | Microsoft Windows XP IE 8.0
Takže není problém vyndat z NB disk, udělat zálohu a pak jej vrátit zpět, i když je NB v záruce? Nepřijdu náhodou tímto postupem o záruku?
Re: Dotaz
mp [78.128.182.xxx] | 15. 10. 2009 20:01 | Unknown Firefox 3.5.3
zalezi od znacky, ale vacsinou nie. Dokonca napr. asus mozes poslat do servisu bez disku. (Pokial sa teda zavada disku netyka)
Re: Dotaz
Autor článku [89.29.24.xxx] | 15. 10. 2009 20:12 | Microsoft Windows XP IE 7.0
Pokud při vytažení disku nepoškodíte plombu nebo jinou zábranu nebo vlastní disk či notebook, o záruku nepřijdete. Dejte si ale pozor u notebooků, na nichž byl od koupě nainstalován software. Pokud jste si ještě nevytvořil tzv."recovery disk", což je obvykle CD nebo DVD, vygenerované zvláštním programem uloženým od novoty na pevném disku, pak v případě smazání dat z disku natrefíte na problém, jak obnovit "z ničeho" původní software. Tedy Windows s příslušným registračním číslem, ovladače, podpůrné utility apod. Takže nejprve si najděte, popřípadě vygenerujte (vypalte) tento záchranný disk a pak teprve experimentujte s dalšími daty. Obnova dat v servise (bez ohledu na to, zda je notebook v záruce) je vždy placenou službou. Přeji hodně štěstí. Aleš Jakimov, autor článku
Re: Dotaz
Rovano | 15. 10. 2009 20:34 | Linux Mozilla 1.9.0.14
Samozřejmě nejlepší je, když uživatel zjistí po 3 letech, že média nejsou čitelná
Ale to je většinou po záruce, tak se daj užít jiná řešení.
Kdo poradí?
erad [213.155.227.xxx] | 15. 10. 2009 20:23 | Microsoft Windows XP Firefox 3.5.3
Pravděpodobně bych asi neměl vůbec notebook vlastnit. Ale koupil jsem starší "Umax"...mám hluboký důchodový věk a výše uvedený článek je pro mne marné čtení. Jen mám zásadní problem....po zapnutí notebooku mně zamrzne, nepohnu ničím! Musím vypnout z proudu, znovu zapnout a jde v pohodě.
Lze chybu napravit? Pokud máte chvíli čas, poraďte! Díky!!!!
Re: Kdo poradí?
Happy :-) [88.146.207.xxx] | 15. 10. 2009 21:48 | Unknown IE 8.0
to může dělat jak ovladač - třeba grafiky, tak odcházející HDD - chce to zkusit pustit NTB ve stavu nouze - po zapnutí mačkat v intervalu tak 1 sekundy F8 a pak vybrat z nabídky STAV NOUZE ... jestli to tam bude nějakou dobu šlapat, tak to bude nějaký ovladač - TENTO POČÍTAČ - VLASTNOSTI - HARDWARE - SPRÁVCE ZAŘÍZENÍ - zkusit odebrat GRAFICKÝ ADAPTÉR, případně "MYŠ - TOUCHPAD (SYNAPTICS?) ...
Re: Kdo poradí?
erad [213.155.227.xxx] | 15. 10. 2009 22:13 | Microsoft Windows XP Firefox 3.5.3
tak díky moc! Potíž je asi v tom, že mám 75 roků a řada věcí mne už míjí. Konkrétně některé technické termíny mne neoslovují....teď jsem zapnul pc bez potíží. Vaši radu odzkouším.....pokud zvládnu odebrání grafického adaptéru.....pustit NTB ve stavu nouze ...tak to bude asi průšvih. Zkusím vše navržené.
Co ovšem je podstatné, to je fakt, že jste si všiml mé prosby a za to Vám upřímně děkuji! Srdečně zdravím a ještě jednou dík!
Re: Kdo poradí?
Autor článku [84.244.86.xxx] | 16. 10. 2009 14:34 | Microsoft Windows XP IE 7.0
Dobrý den, rád bych Vám poradil, ale univerzální rada, jak opravit tuhnoucí notebook neexistuje. Možných příčin jsou stovky. Proto mohu nabídnout bezplatnou diagnostiku v našem servisu notebooků, na základě které Vám pošleme nabídku opravy a Vy se pak svobodně rozhodnete, zda Vám oprava notebooku stojí za to. Objednávku opravy spolu se svozem notebooku najdete na adrese http://www.abax.cz/objednavka-opravy.php...
Abax zkušenosti
Petr Hanzlík [94.74.233.xxx] | 16. 09. 2010 10:01 | Microsoft Windows 7 Mozilla 1.9.2.9
Pokud chcete ušetřit čas peníze a hlavně nervy tak Abax nikdy nebrat.Mé zkušenosti s nimi jsou naprosto katastrofální.Měl jsem u nich nich při první opravě notebook 2 měsíce než ho opravili.Ovšem potom co mi notebook došel zpět to bylo tprve martýrium.Notebook přišel s poškrábaným šasi zaprášeným a škrábnutým displejem a s polovinou šroubků co v něm bylo původně.Tak jsem se rozhodl opravu reklamovat.Slíbili vyměnit poškrábané šasi displej vyčistit a doplnit šroubky.Ovšem kdybych věděl co mě bude čekat tak bych tento krok nikdy neudělal.Výměna šasi vyčištění displeje a doplnění šroubků jim trvá už déle než půl roku.Komunikace naprosto katastrofální nejdříve jsem komunikoval s nějakým panem Pavlem Glejtkem který odpověděl tak jednou z desíti dotazů.A somozřejmě samé výmluvy sliby lži atd.Po téměř půlroce se mi ozval nějakej ing Marian Venhuda že se omlouvá že měli ve firmě zaměstnance který sabotoval práci a že je můj notebook už hotový reklamace vyřízena a notebook bude odeslán ČP jako obchodní balík.Leč dnes je to už týden co bylo slíbeno že bude balík odeslán a notebook doma stále nemám.A co myslíte že nastalo když už jsem jim sprostě vynadal a zeptal se kdy mi hodlají notebook odeslat?Ano opět zase nulová komunikace ze strany servisu.Takže nevím co teď.Ale asi si pravděpodobně vezmu v práci volno a budu si muset pro notebook zajet do Ostravy.Udělejte si o serióznosti servisu obrázek sami.Leč pokud si vyhledáte na googlu Abax zkušenosti tak se podívejte na všechna možná fóra kde se o nich diskutuje.Nejsem zdaleka jediný kdo s nimi má katastrofální zkušenost.
Re: Abax zkušenosti
Adam [77.48.33.xxx] | 14. 04. 2012 23:34 | Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102
Dobrý den, narazil jsem na Váš příspěvek ohledně špatné zkušenosti s firmou Abax. Bohužel i já se stal obětí této společnosti. Byl bych vám velice vděčný, kdybyste mě kontaktoval na email fooh@email.cz nebo tel. čísle 737686845. Děkuji Machala
ABAX UŽ NIKDY
Barton [213.29.146.xxx] | 29. 10. 2010 17:56 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.12
Objednal jsem expresní (24 hod) opravu HP Pavilion, výměna graf. čipu a klávesnice. Cca po měsíci mých neustálých urgencích a jejich nesmyslných výmluvách, jsem souhlasil s opravou bez výměny klávesnice. Cena opravy 3 600,- Kč. Asi po 3 týdnech opětovně stejná závada zobrazení. Po telefonátu navrhli reklamaci. Po zaslání notebooku reklamaci zamítli, že je porušena pečeť, v notebooku voda, a uštipnutý kus krytu. Prý to bylo špatně zabaleno, což je nesmysl. Aby došlo k poškození krytu, musela by být i poškozená přepravní krabice, což nebyla, jinak by ji museli reklamovat svému smluvnímu kurýrovi. Zpětnou zásilku jsem odmítl s tím, že s postupem nesouhlasím a na firmu v současné době připravuje můj známý právník žalobu. Celou dobu se nikdo z firmy neobtěžoval komunikovat ani jejich slavný ředitel, který údajně dle jejich www řeší stížnosti zákazníků obratem.
Re: ABAX UŽ NIKDY
Adam [77.48.33.xxx] | 14. 04. 2012 23:35 | Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102
Dobrý den, narazil jsem na Váš příspěvek ohledně špatné zkušenosti s firmou Abax. Bohužel i já se stal obětí této společnosti. Byl bych vám velice vděčný, kdybyste mě kontaktoval na email fooh@email.cz nebo tel. čísle 737686845. Děkuji Machala
Abax - nejhorší servis
Rick [84.244.73.xxx] | 29. 12. 2010 11:27 | Microsoft Windows Vista Mozilla 1.9.2.13
Přidávám se k názoru, že ABAX je nejhorší firma, která "opravuje" notebooky.
Zaslal jsem jim notebook na opravu, po jejich cenovém nabídce jsem opravu zrušil. (šlo o výměnu grafické karty). Nabídnutá cena opravy byla tal neskutečně vysoká, že jsi můžu koupit nový notebook. Po vrácení notebooku ze servisu, již ale nebyl vůbec funkční! Kretén obchodník se hájí tím, že když neopraví notebook, tak jej nemusí vrátit v takovém stavu, jaký k nim byl duručený. NIKDY více. NESPOLEHLIVÝ, NESKUTEČNĚ DRAZÍ, NEOCHOTNÍ!!!
Re: Abax - nejhorší servis
Adam [77.48.33.xxx] | 14. 04. 2012 23:35 | Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102
Dobrý den, narazil jsem na Váš příspěvek ohledně špatné zkušenosti s firmou Abax. Bohužel i já se stal obětí této společnosti. Byl bych vám velice vděčný, kdybyste mě kontaktoval na email fooh@email.cz nebo tel. čísle 737686845. Děkuji Machala
Abax - nejhorší servis
Rick [84.244.73.xxx] | 29. 12. 2010 11:28 | Microsoft Windows Vista Mozilla 1.9.2.13
Přidávám se k názoru, že ABAX je nejhorší firma, která "opravuje" notebooky.
Zaslal jsem jim notebook na opravu, po jejich cenovém nabídce jsem opravu zrušil. (šlo o výměnu grafické karty). Nabídnutá cena opravy byla tal neskutečně vysoká, že jsi můžu koupit nový notebook. Po vrácení notebooku ze servisu, již ale nebyl vůbec funkční! Kretén obchodník se hájí tím, že když neopraví notebook, tak jej nemusí vrátit v takovém stavu, jaký k nim byl duručený. NIKDY více. NESPOLEHLIVÝ, NESKUTEČNĚ DRAZÍ, NEOCHOTNÍ!!!
Re: Abax - nejhorší servis
Karel [188.92.11.xxx] | 01. 02. 2011 14:47 | Microsoft Windows Vista Firefox 3.6.13
plně souhlasím
Re: Lepší servis
ITdomu.cz [85.162.129.xxx] | 13. 03. 2012 13:56 | Linux AppleMAC-Safari 5.0
Dovolte mi, nabídnout Vám servis počítačů a ostatního IT po Plzni a okolí. www.itdomu.cz
Re: Abax - nejhorší servis
Adam [77.48.33.xxx] | 14. 04. 2012 23:36 | Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102
Dobrý den, narazil jsem na Váš příspěvek ohledně špatné zkušenosti s firmou Abax. Bohužel i já se stal obětí této společnosti. Byl bych vám velice vděčný, kdybyste mě kontaktoval na email fooh@email.cz nebo tel. čísle 737686845. Děkuji Machala
Re: Abax - nejhorší servis
Adam [77.48.33.xxx] | 14. 04. 2012 23:35 | Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.102
Dobrý den, narazil jsem na Váš příspěvek ohledně špatné zkušenosti s firmou Abax. Bohužel i já se stal obětí této společnosti. Byl bych vám velice vděčný, kdybyste mě kontaktoval na email fooh@email.cz nebo tel. čísle 737686845. Děkuji Machala
Re: Abax - nejhorší servis
Radka [5.9.158.xxx] | 26. 06. 2017 10:17 | Microsoft Windows 7 Firefox 45.0
Já mám s Abaxem dobré zkušenosti. Za mě se jedná o spolehlivou firmu, která dodrží co líbí. Ráda proto doporučuji dále!
Oprava NB
Tomáš145 [213.235.185.xxx] | 18. 09. 2017 11:28 | Microsoft Windows 10 Chrome 61.0.3163.91
Já jsem využil služeb servisu https://www.vymena-displeje.cz/heureka-hodnoceni... a musím říct, že jsem byl spokojen, jak rychle mi NB dali do pořádku. Nemusím kupovat nový, super.
Počítač
Stromisko | 20. 01. 2019 11:16 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 71.0.3578.98
Jak řešíte opravu počítačů? Poradíte mi, kde bych si mohl nechat opravit funkční notebook?
Re: Počítač
Loukas | 21. 01. 2019 13:06 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 71.0.3578.98
Já jsem v Praze řešil opravu notebooku, přes //www.pocitacovapohotovost.cz vím, že mají svoz z celé republiky a hlavně fungují nonstop.
Re: Počítač
Stromisko | 22. 01. 2019 14:26 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 71.0.3578.98
Myslíte, že jsou schopni mi zachránit data z nefunkčního počítače?
Re: Počítač
Loukas | 24. 01. 2019 13:12 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 71.0.3578.98
Myslím si, že určitě ano, mají to v nabídce a pro takové odborníky si myslím to nebude žadný velký problém.
Re: Počítač
Petr [109.81.208.xxx] | 26. 02. 2020 13:08 | Microsoft Windows 10 Firefox 73.0
Servis, opravy počítačů Praha https://nononoservis.cz/... www.nononoservis.cz nebo www.nonono.cz
//// Velmi rychlá a kvalitní práce! 13 let zkušeností s notebooky
Seká se mi počítač a nejede internet
Katka [46.33.112.xxx] | 07. 05. 2021 01:11 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 90.0.4430.93
Docela dlouho se mi seká počítač a odpojuje mi to internet. Myslíte si, že se to dá opravit?
Re: Seká se mi počítač a nejede internet
Monika [185.220.101.xxx] | 09. 05. 2021 22:21 | Microsoft Windows 10 Firefox 78.0
Vždy se dá vše opravi, jen to bude asi o vašich schopnostech. Dřív jsem s tím otravovala bráchu, pro kterého to však byla hrozná zátěž. Pak jsem si našla online IT pomoc, kterou celkem pravidelně využíám.
Re: Seká se mi počítač a nejede internet
Katka [46.33.112.xxx] | 10. 05. 2021 22:38 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 90.0.4430.93
U koho tu pomoc hledáte? Třeba by mi to mohlo taky pomoct.
Re: Seká se mi počítač a nejede internet
Monika [185.220.100.xxx] | 15. 05. 2021 20:54 | Microsoft Windows 10 Firefox 78.0
Můžete to vyzkoušet taky marwin.help , najdete je rychle na internetu. Na úvodní stránce najdete i kontakt.
Notebook
Milan [46.33.112.xxx] | 28. 08. 2022 18:28 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 104.0.0.0
Jsem jen prostý uživatel počítačů, a tak bych potřeboval poradit, kde si nechat opravdu počítač, tak abych nebyl dlouho bez něj? Dá se zrychlit i nějak svépomocí? V poslední době se mi totiž dost zasekává a je celkově pomalejší.
Re: Notebook
Jiří [161.129.70.xxx] | 29. 08. 2022 17:56 | Linux AppleMAC-Safari 5.0
Jestli se vám zasekává, tak je potřeba odhalit, proč se to děje. Já jsem měl taky už počítač téměř nepoužitelný, a tak jsem si v Praze našel obchod, kde jsem si zašel nechat zjistit problém a následně počítač i opravit. Během toho jsem dostal i zdarma kafe.
Re: Notebook
MIlan [46.33.112.xxx] | 30. 08. 2022 19:34 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 104.0.0.0
Mohu se zeptat, kde tohle v Praze dělají? Už je to téměř nepoužitelné, tak bych to mohl vyzkoušet.
Re: Notebook
Renda [155.94.216.xxx] | 31. 08. 2022 22:30 | Linux AppleMAC-Safari 5.0
Měl jsem pdobný problém a řešil jsem ho v Praze u comfor.cz Taky tam dávají poukaz na kafé, takže člověk může spojit příjemné s užitečným.