Dobrý den, jak už jsem napsal v diskuzi výše, tento článek opravdu plní druhotnou formu reklamy, jako ostatně každý PR článek, jelikož je několika zpětnými odkazy z článku na web servisní firmy po vzájemné dohodě práce na článku zaplacená.
Nemyslím si ale, že by tento fakt degradoval informační hodnotu jeho obsahu, kterým jsem zamýšlel pomoci co největšímu poštu majitelů notebooků prodloužit co nejvíce jejich životnost a neopakovat chyby předchůdců vedoucí k různým druhům poškození.
Berte tuto první část spíše jako nutný úvod k článkům následujícím.
Tento první díl je v podstatě o tom, jak neodsoudit notebook k neužitečnosti pro uživatele hned na počátku - v okamžiku nákupu.
Další díly budou už o praktičtějších informacích - mechanické, chemické, elektrické, softwarové vlivy vedoucí k poškození notebooků, k tomu i pár informací o nechtěné ikvidacil datových médií, pár odstavců o ztrátě a záchraně dat a nakonec několik úsměvných příhod ze servisní praxe.
Celý seriál by měl pomoci uživatelům notebooků pokud možno nechat jejich notebooky v klidu dožít až do jejich morálního zastarání, aniž by jim sami pomohli do kytek.
Věcnou kritiku k obsahu článků samozřejmě uvítám.
Ohledně náhradních dílů Lenovo, IBM , Toshiba. V posledních letech není celkem problém sehnat pro ně jakýkoli díl, problémem jsou spíše jejich ceny a dodací lhůty okolo 3 týdnů (pokud nemáme to štěstí, že jsou zrovna na skladě v ČR a nikdo je neblokuje).
Naproti tomu Asus a Acer má reakční dobu nepoměrně kratší a ceny asi poloviční.
Přeji hezký večer
Aleš Jakimov, ABAX