8.  12.  2010    Windows 7

Jak upravit hledání ve Windows 7

Autor: Doporučit článek  |  vytisknout vytisknout  |  textová verze  |  velikost písma ++++++

Již ve Windows Vista šlo poměrně jednoduše přidat libovolnou složku do cílů indexace, nejinak je tomu ve Windows 7. Jak na to pomocí Ovládacích panelů?

Tak jako každý uživatel, také vy si s největší pravděpodobností svá data organizujete podle vlastního gusta do rozličné adresářové struktury. Problém však přichází s tím, že systém Windows 7 má ve výchozí konfiguraci nastavenou indexaci pouze některých vybraných složek, takže ta by se dat, která jsou uložená jinde, vůbec nedotkla. Pro určení vlastních složek k indexaci postupujte následovně:

  1. Otevřete odpovídající část Ovládacích panelů, nejrychleji vložením a potvrzením textu Možnosti indexování v poli pro hledání v nabídce Start.
  2. V aktuálně zobrazeném seznamu Indexovat tato umístění vidíte ty složky, jejichž obsah se indexuje. Pro přidání nového stiskněte tlačítko Změnit.
    index.png
    Výpis umístění, která budou systémem Windows 7 indexována
  3. Nyní pro kompletní výpis stiskněte tlačítko Zobrazit všechna umístění a v horním seznamu složek zaškrtněte ty, které chcete do budoucna nově indexovat.
  4. Změny uložte stisknutím tlačítka OK, projeví se však až po příštím vybudování indexu.



Další bleskovky



X

Doporučit článek

Vaše jméno:

Váš e-mail:

E-mail adresáta:

Komentář:

kontrolní kód

Odeslat


celkem 1

Poslední komentáře Komentáře

jak ? nous 10.  12.  2010 13:31
Přidat příspěvek Zobrazit vše