Plné znění tiskové správy, kterou v této souvislosti vydalo nakladatelství Computer Press:
Časopis Jak na počítač dosáhl vynikajících prodejů
Brno, 4. února 2008 – Čtrnáctideník Jak na počítač dosáhl v prosinci celkových prodejů téměř 28 000 kusů. Za tímto výsledkem stojí výrazné inovace v obsahu, které redakce postupně realizovala od září.
Čtrnáctideník Jak na počítač, který je zaměřen na (nezřídka věčné) začátečníky, dosáhl v prosinci prodejů 16 397 ks v České republice, dalších 2 572 na Slovensku. Jelikož prosincové číslo mělo 7 432 předplatitelů v Česku a 1 019 předplatitelů na Slovenku, celkový prodaný náklad čísla 24/07 činí 27 420 kusů.
Časopis se na jaře potýkal s poklesy prodejů, novou strategii zvolenou v létě 2007 realizovala obnovená redakce od září 2007. Od října jdou prodeje každým číslem nahoru.
Michal Doležel, šéfredaktor časopisu, nastiňuje příčiny úspěchu prováděných změn: „Ukazuje se, že návrat ke kořenům časopisu a přidání nových rubrik je správná cesta. Časopis je nyní zajímavý pro obrovskou skupinu potenciálních čtenářů, kteří nemají s počítači velké zkušenosti, a přesto se chtějí, nebo potřebují, s nimi naučit pracovat.“