Dobré je mít tabulku automaticky naformátovanou (Domů | Styly | Formátovat jako tabulku). Pokud jste tabulku nenaformátovali automaticky, ale stejně chcete filtrovat data ve sloupci, pak klepněte na danou buňku ve sloupci a na kartě Domů ve skupině Úpravy klepněte na tlačítko Seřadit a filtrovat. V nabídce klepněte na příkaz Vlastní řazení. Excel do hlavičky tabulky přidá tlačítko s šipkou, pomocí něhož lze řadit.
Pak postupujte následovně:
- Klepněte na šipku v buňce hlavičky sloupce tabulky.
- Rozevře se nabídka, v níž se zaměřte na horní část, kde jsou dvě možnosti řazení dat:
- Seřadit od nejmenšího k největšímu, nebo Seřadit od A do Z
- Seřadit od největšího k nejmenšímu, nebo Seřadit od Z do A

Rychlé možnosti řazení dat v odpovídající nabídce
- Klepněte na jeden z těchto příkazů, lišit se bude podle toho, zda chcete řadit text nebo čísla.
- Excel tabulku seřadí a na tlačítku se šipkou v buňce hlavičky sloupce se objeví šipka směřující nahoru nebo dolů podle typu řazení.