22.  4.  2011    Excel

Rychlotip: Oblast tisku v Excelu prakticky

Autor: Doporučit článek  |  vytisknout vytisknout  |  textová verze  |  velikost písma ++++++

Tisknout tabulky někdy nemusí být tak jednoduché, na jednom listu sešitu Excelu totiž můžete mít více tabulek. Co tedy dělat v případě, že chcete vytisknout jen jednu konkrétní z mnoha?

  1. Tažením myši vyberte oblast listu, kterou chcete tisknout, například vyberte celou tabulku.
  2. Přepněte se na kartu Rozložení stránky a ve skupině Vzhed stránky klepněte na tlačítko Oblast tisku.
  3. Z nabídky vyberte Nastavit oblast tisku.
  4. Excel bude nyní tisknout z listu pouze vybranou oblast.

    Příkaz pro přesné nastavení oblasti tisku



Další bleskovky



X

Doporučit článek

Vaše jméno:

Váš e-mail:

E-mail adresáta:

Komentář:

kontrolní kód

Odeslat


celkem 0

Poslední komentáře Komentáře



Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky