2. 10. 2010
Outlook
Udělejte si pořádek v e-mailech Outlooku
Používáte Outlook ke správě pošty a k organizaci času? Pokud dostáváte velké množství zpráv, může vám pomoci třídění. Poradíme vám, jak na to pomocí speciálního filtru přímo v klientovi.
- V nabídce Nástroje klepněte na příkaz Pravidla a oznámení.
- V zobrazeném dialogu stiskněte tlačítko Nové pravidlo.
- V dialogu Průvodce pravidly v horní části Krok 1 zvolte v části Třídit zprávy volbu Přesunout zprávy od uživatele do složky.
- Níže v části Krok 2 klepněte na odkaz seznam uživatelů nebo distribuční seznam a v nově zobrazeném dialogu napište do spodního pole Od e-mailovou adresu pro třídění zpráv. Případně v horní části zvolte adresu uživatele z kontaktů. Pak klepněte na OK.
- V původním dialogu klepněte v části Krok 2 na odkaz zadané uživatelem. V nově zobrazeném dialogu zvolte složku, do níž chcete zprávy třídit. Tlačítkem Nová založíte ve vybrané složce složku novou. V původním dialogu pokračujte tlačítkem Další.
Průvodce pravidly pro zpracování zpráv
- V dalším kroku průvodce založením pravidla nechte zatrhnutou volbu od: seznam uživatelů nebo distribuční seznam. Zaškrtnutí horní volby pouze v tomto počítači je možné zrušit zvláště v případě, pokud k poště přistupujete z více počítačů. Pokračujte tlačítkem Další.
- V dalším kroku nechte zvolenou akci přesunout do složky zadané uživatelem a stiskněte tlačítko Další. Nyní můžete volit výjimky z pravidla. Protože chceme všechny zprávy přesunout bez výjimky, pokračujte tlačítkem Další.
- V posledním kroku zadejte název pravidlo a zatrhněte volbu Zapnout toto pravidlo. Pak klepněte na Dokončit a v původním dialogu se seznamem pravidel stiskněte tlačítko OK.
Vytvoření pravidla a určení jeho detailů