12.  5.  2008    Word

Word a vložení obsahu

Autor: Doporučit článek  |  vytisknout vytisknout  |  textová verze  |  velikost písma ++++++

Pokud píšete delší dokumenty, můžete při vytváření souhrnného obsahu využít přímo zabudované funkce ve Wordu. Velká výhoda je v tom, že takovýto obsah později rychle aktualizujete podle změn provedených v dokumentu. Jak na to v Office 2007?

  1. Běžným způsobem vytvořte dokument s dodržením hlavních prvků (nadpisy různých úrovní apod.).
  2. Přejděte na místo, kam chcete obsah vložit.
  3. Klepnutím levým tlačítkem myši zobrazte kartu Odkazy a stiskněte tlačítko Obsah.
  4. Vyberte vzhled obsahu z nabídky klepnutím levým tlačítkem myši.

  5. Pokud dokument v budoucnu změníte, aktualizujte obsah klepnutím levým tlačítkem myši do jeho pole a stisknutím tlačítka Aktualizovat tabulku.




X

Doporučit článek

Vaše jméno:

Váš e-mail:

E-mail adresáta:

Komentář:

kontrolní kód

Odeslat


celkem 0

Poslední komentáře Komentáře



Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky